zaterdag 9 december 2017

Meer portemonneetjes en meer😊

Nee, ik heb niet helemaal stil gezeten maar ben afgelopen weken ook niet heel veel creatief bezig geweest.

Vanochtend heb ik deze portemonneetjes gemaakt voor het kinderfeestje vanmiddag voor 2 vriendinnetjes van mijn dochter. Ziet er toch wat leuker uit dan een envelopje met geld☺, op Pinterest vind je trouwens ook superleuke ideeën om geld leuk te verpakken, kan heel simpel zijn door bijvoorbeeld een wc rol te beplakken met een leuk papiertje, stofje of blad uit een tijdschrift o.i.d. en dan de zijkanten naar binnen te vouwen.

Tutorial van een zelfde soort portemonneetje staat hier https://madebykarenjoyce.blogspot.nl/2017/10/tutorial-portemonneetje.html


En dit portemonneetje was voor een ander vriendinnetje van mijn dochter voor een feestje van vorige maand☺

Deze cutie was ik nog vergeten! Zo'n leuk stofje, mijn dochter heeft hem ingepikt😄



Deze soort koek/cakejes zijn echt zooo lekker en behoorlijk gezond! Ik heb alleen geen kokos gebruikt maar flink wat kaneel, heb ze zojuist voor de tweede keer deze week gemaakt, mijn dochter vindt ze ook lekker☺ Het recept vind je hier
https://www.puursuzanne.nl/recepten/tussendoor/haverkoeken-met-wortel-en-kokos



En nog een touwtje met koord voor mijn springtouw van een supercute stofje met de dwergen van Sneeuwwitje 😄



Deze pepernootcakejes had ik ook nog gemaakt, het recept staat hier http://www.debakparade.nl/2010/12/pepernoot-banaan-brood.html. Ik vond ze best lekker maar niet geweldig.


En nog de surprise die mijn dochter en ik hebben gemaakt van een schattig paardje😊


Ik weet niet zeker of ik dit make-up tasje van Mexicaans tafelzeil al had laten zien😊







Geen opmerkingen:

Een reactie posten