woensdag 13 september 2017

Rits portemonneetje

Vorige week had ik al een link gezet van Mieke haar blog en hoe blij ik ben met haar rits, maar een tijdje geleden vond ik via Pinterest deze link en wilde dit ook graag eens proberen. Dus 2 precies dezelfde stofjes en voering gebruikt maar alleen twee verschillende kleuren ritsen. Ik ben blij dat ik dit zelf ook heb geprobeerd want ik zie de verschillen  goed. De dame van deze link legt het uit, met foto's.

http://sewdelicious.com.au/2012/04/trouble-with-zips.html Tnx Ros!😊

Deze twee heb ik zojuist gemaakt met een schattig stofje😊

De bovenste met paarse rits is in mijn ogen duidelijk mooier gelukt, dan die met de donkerblauwe rits😊


Behoorlijk nette rits vind ik zelf😁😊



De rits hieronder kan dus veel beter, ben heel blij met deze uitleg in de link hierboven😊



Geen opmerkingen:

Een reactie posten